
Ako nefrflať, ale veci riešiť
Určite sa aj vám niekedy stane, že narazíte na niečo čo sa vám v okolí vášho bydliska nepáči a myslíte si, že by to malo vedenie mesta/mestskej časti či dediny riešiť. Kontajnere sú permanentne rozhádzané, výtlk na ceste je už tak dlho, že stal súčasťou koloritu danej ulice alebo sa ani neviete predrať domov cez nepokosenú trávu. Vecí na zlepšenie sa nájde vždy kopec. Čo ale robiť, aby sa problémy naozaj riešili?
Jednou z možností je samozrejme napísať priamo na samosprávu a oddelenie, ktoré sa danou vecou zaoberá. Ďalšou je využiť aplikácie na zber podobných sťažností a pripomienok. Táto forma komunikácie je pre mnohých jednoduchšia ako písanie oficiálneho mailu úradom. Zároveň sa dá na internete sledovať stav žiadosti a máte tak prehľad o jej vybavení ako aj o podnetoch, ktoré podali iní ľudia.
Kde môžem podnety takýmto štýlom podávat:
City Monitor – http://citymonitor.sk/citymonitorpublic/welcome?1
Odkaz pre starostu – https://www.odkazprestarostu.sk
Ak viete o iných podobných kanáloch – určite ich odporučte! 🙂